10月5日(土) オンライン教育懇談会にご参加の方は以下の事項をご記入の上、送信ボタンを押してください。【申込期限:2024年7月16日(月)12時】・面談はオンライン会議ツール「Zoom」を使用します。・10:00~16:10の中で面談時間をこちらで設定させていただきます。・面談各1件につき、30分までとさせていただきます。・複数の面談をお申込みされた方におかれましては、面談の間隔があく場合がございます。・職員面談に関して、お申し込み多数の場合には、お申し込み期限までに募集を締め切る場合もございます。・お申し込み後、やむを得ずキャンセルされる場合は、事務局までご連絡ください。・面談開始時間から20分が過ぎても参加されない場合は、キャンセルとさせていただきますのでご了承ください。・教育懇談会の面談時間等、当日の詳細や、講演会の動画配信については、面談当日の約1週間前にメールでお知らせします。以下のアドレスから送信しますので、受け取りができるよう受信設定をお願いします。教育後援会メールアドレス:kouenkai@kyoto-seika.ac.jp※相談内容に対する具体的な内容は、必ずご記入ください。※専攻・コース特有の専門的な就職相談については、教員との面談でご相談いただきますようお願いします。・面談にあたり、学生本人とご希望のご相談事項に沿った事前ヒアリングを行ったうえで面談をさせて頂く場合がございます。あらかじめご了承ください。To participate in the online Round Table, please fill out the following information and press the submit button.【Application deadline:July 16,2024】・Interviews are available in Japanese only.・Interviews will be conducted using the online meeting tool Zoom.・We will set up an interview time between 10:00 and 16:10.・Each interview is limited to 30 minutes.・If you wish to cancel after registering, please contact the secretariat.・Thank you for your understanding that if you do not show up at the appointed 20 minutes after the start time, the meeting will be cancelled.・Details on the day of the educational meeting, including the meeting time, will be announced by e-mail approximately one week prior to the day of the meeting. The following address will be used to send you the information. Please set up your e-mail address to receive the information.Parents Association Office:kouenkai@kyoto-seika.ac.jp・Please be sure to provide specific details in response to the consultation.・For specialized employment counseling specific to your major or course, please meet with a faculty member to discuss your needs.